Prowadzę szkolenia od ponad 30 lat. Poznałam mnóstwo ludzi z różnych organizacji , począwszy od Kancelarii Sejmu, na korporacjach skończywszy. Większość uczestników, to osoby z dużym potencjałem, który nie zawsze jest uruchamiany przez nich w pracy z wielu przyczyn.
Bazuję na pracy warsztatowej z grupami. Interaktywne uczenie się działa na ludzi inspirująco i ułatwia proces integrowania wiedzy. Sama tworzę metodologię, kierując się specyfiką branży i potrzebami klienta.
Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu psychologii biznesu w obszarach: zarządzanie i przywództwo, rozwój oraz szkolenia specjalistyczne.
Przywódcą stajesz się dopiero wówczas, kiedy Twoi ludzie uznają Cię za lidera. To bardzo ważna prawda, którą nie wszyscy formalni liderzy przyjmują do siebie. Niektórym dyrektorom czy prezesom wydaje się, ze ich funkcja sprawi, ze podwładni będą wykonywać bezdyskusyjnie ich polecenia, ale dopóki nie zbudują autorytetu, nie uzyskają od pracowników pełnego zaangażowania.
Kompetentny lider buduje poczucie siły zespołu – po pierwsze – potrafi to robić, a po drugie nie boi się zarządzać silnymi, współpracującymi ze sobą ludźmi
Zgadzam się z przeczytaną gdzieś propozycją 4 niezbędnych warunków przywództwa:
Na moich licznych warsztatach poświęconych przywództwu dzielę się wiedzą i narzędziami, w jaki sposób tego dokonywać.
Szkolenie dedykowane nowo mianowanym menedżerom, osobom mającym w niedalekiej przyszłości objąć tę funkcję lub średnio doświadczonym kierownikom , którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi.
Szkolenie przeznaczone jest dla nowo-powstałych i już istniejących zespołów.
Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi korzyściami wynikającymi z systematycznej oceny i motywacji pracowników.
Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności delegowania uprawnień i zadań, przedstawienie zasad delegowania zadań i uprawnień w zależności od zasobów pracownika, poznanie metod, technik i stylów delegowania zadań.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu komunikacji międzyludzkiej i budowania relacji.
Celem szkolenia jest rozwój zdolności twórczego myślenia.
Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji w procesie zarządzania.
Celem szkolenia jest uściślenie wiedzy z zakresu celów i zasad wprowadzania systemu ocen okresowych.
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikowania się z zespołem, zarządzania zespołami ludzkimi, docieranie do wewnętrznych zasobów intelektualnych i twórczych, odkrywanie i stymulowanie rozwoju potencjału zespołu.
Celem szkolenia jest poznanie mechanizmów komunikacji i ćwiczenie umiejętności wykorzystania ich w praktyce, poznanie predyspozycji osobowościowych ułatwiających współpracę z klientami.
Zwiększenie precyzji w komunikacji. Uwaga szkolenie w szczególności polecane rozproszonym zespołom.
Celem szkolenia jest nauczenie się rozpoznawania przyczyn i objawów stresu w pracy, wypracowanie technik i zachowań niwelujących narastanie sytuacji stresowych.
Celem szkolenia jest zapoznanie się z podstawowymi regułami zachowań asertywnych i asertywności.
Celem szkolenia jest uświadomienie sobie osobistego stylu pracy, wagi ustalania priorytetów.
Warsztat inspirowany książkami S. Coveya – 7 nawyków skutecznego działania.
Celem treningu jest: rozwijanie umiejętności asertywnej komunikacji, zachowania, działania
Cele szkolenia: przegląd kryteriów branych pod uwagę przy budowaniu systemu ocen.
Doskonalenie indywidualnych stylów negocjowania. Poznanie technik negocjacji i wywierania wpływu.h.
Wprowadzenie w problematykę PR, doskonalenie umiejętności skutecznej komunikacji i nieskrępowanych
Umiejętność budowania relacji z Klientami w oparciu o działania wzmacniające lojalność klientów do firmy.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami nawiązywania kontaktu i technikami obsługi
Trening jest oparty na koncepcji organizacyjnej analizy transakcyjnej (AT)