Szkolenia

SZKOLENIA

a apecjalistyczne Sztuka sprzedaży

Cel szkolenia

  1. Umiejętność budowania relacji z Klientami w oparciu o działania wzmacniające lojalność klientów do firmy
  2. Wzmacnianie siły oddziaływania oferty poprzez stosowanie odpowiedniej, przekonywującej argumenacji
  3. Umiejętność oceny potrzeb i oczekiwań klienta oraz dopasowanie się do różnych sytuacji w kontaktach z klientami  

Program szkolenia

  1. Wiedza o kliencie
    1. motywacja i potrzeby klienta – opis i rozpoznawanie motywów zakupów – racjonalnych i emocjonalnych z uwzględnieniem typowych motywów w procesie sprzedaży do detalu
    2. klasyfikacja klientów pod kątem różnych typów osobowości – psychologiczna wiedza na temat różnych typów osobowości , ich rozpoznawania i przyjmowania odpowiednich postaw zwiększających skuteczność kontaktu handlowego
    3. najczęściej spotykane postawy i reakcje klientów – trening umiejętności zrozumienia i rozpoznania zachowań, postaw i motywów działania różnych typów klientów
  2. Cechy skutecznego sprzedawcy
    1. diagnoza własnych umiejętności sprzedażowych
    2. rozpoznawanie i dopasowywanie zachowania – indywidualne podejście do różnych typów klientów, zróżnicowanie procesu sprzedaży i obsługi klientów w zależności od ich typów
  3. Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji
    1. prezentacja oferty, czyli jak przekonać klienta do wartości produktu – umotywowanie określonej propozycji rozwiązania
    2. motywowanie nabywców – sztuka wywierania wpływu
    3. właściwe formułowanie argumentów – umiejętność budowania argumentacji trafiającej do różnych typów Klientów w celu lepszego i bardziej efektywnego przekonywania
    4. sterowanie rozmową sprzedażową przy pomocy pytań – zbieranie niezbędnych informacji w celu wzmocnienia argumentacji sprzedażowej
  4. Trudny klient
    1. czego unikać podczas sprzedaży?
    2. najczęstsze zarzuty i odpowiedzi na zastrzeżenia – umiejętność pokonywania wątpliwości klientów wobec oferowanych produktów i rozwiązań
    3. pokonywanie oporu klienta

Metodyka

Warsztaty prowadzone są metodami aktywnego uczestnictwa: praca w grupach, analizy przypadków, symulacje, kwestionariusze i testy, trening video, wykłady połączone z dyskusją, techniki zaczerpnięte z NLP


Czas trwania:  3 dni

 

Powrót >>

REFERENCJE

01020304050607

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej.