Szkolenia

SZKOLENIA

a rozwoj Efektywność własna

Warsztat  inspirowany książkami S. Coveya – 7 nawyków skutecznego działania.

Program:

1. Klasyka, czyli koncepcja skuteczności osobistej wg Coveya – 7 nawyków:

  • pro aktywność
  • wizja celu
  • priorytetyzacja
  • postawa ++
  • zrozumienie
  • synergia
  • dążenie do równowagi – ostrzenie piły


2. Radzenie sobie ze stresem: Rozpoznanie czynników powodujących stres w pracy

3. Diagnoza aktualnego stanu napięcia w ciele - tworzenie portretu bioenergetycznego

  • diagnoza własnego stylu reagowania na stres
  • odkrywanie indywidualnych obszarów szczególnie wrażliwych na stres
  • pozytywne i negatywne aspekty stresu - kiedy i jak go wykorzystać.

4. Zasady budowania dobrej atmosfery w zespole

  • inteligencja emocjonalna w kierowaniu
  • podstawy dobrego kontaktu
  • umiejętność słuchania i dostrajania się do partnera
  • blokady komunikacyjne w grupie i ich przyczyny
  • rozwiązywanie sporów
  • rola asertywności  i postawy ++ w relacjach zawodowych
  • wyzwalanie efektu synergii w zespole

5. Planowanie jako warunek sukcesu

  • wytyczanie i definiowanie celów
  • określanie priorytetów
  • delegowanie i podejmowanie decyzji

6. Rozpoznanie i uwzględnianie rytmów bioenergetycznych w planowaniu działań

7. Diagnoza własnego stylu zarządzania czasem

  • diagnoza stylu życia – balansu miedzy życiem prywatnym a zawodowym
  • określenie swoich zasobów i możliwości – fundamentu moich możliwości
  • sieć własnych uwikłań czasowych ( samoocena – złodzieje mojego czasu)

8. Techniki antystresowe

  • techniki oddechowe
  • techniki mindfullness
  • trening autogenny z wizualizacją

9. Kierowanie motywacją osobistą – pozytywne programowanie

Czas trwania: 2 dni

Cele szkolenia:

optymalizacja swoich działań pod kątem zwiększenia efektywności pracy oraz zadbanie o work-life balance poprzez:

  • poznanie swoich naturalnych predyspozycji związanych z rytmem pracy, orientacja na cel i proces, regeneracja energii
  • poznanie technik planowania i organizacji pracy ułatwiających optymalizację działania
  • nabycie wiedzy i umiejętności czerpania z zasobów i energii zespołu
  • podniesienie umiejętności partnerskiej komunikacji
  • rozwiniecie IE ( Inteligencji Emocjonalnej)
  • poznanie technik redukujących napięcie

Korzyści:

  • doświadczenie efektów dobrej komunikacji i współpracy
  • poznanie narzędzi do praktycznego zastosowania w pracy w obszarze organizacji pracy własnej i zespołu, komunikacji, rozwiazywania konfliktów, stawiania celów
  • uczestnicy przekonają się, że: efektywność zależy od postaw  członków zespołu i współpracy, warto zweryfikować swój styl pracy, dobre planowanie leży u podstaw sukcesu, błędy w komunikacji utrudniają osiągniecie celów, skuteczna komunikacja wymaga uważności i empatii

Powrót >>

REFERENCJE

01020304050607

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej.