SPECJALISTYCZNE
akademia asesora, okresowe oceny pracownicze, integrowanie zespołu, negocjacje i mediacje, rekrutacja, consulting w oparciu o teorię organizacyjnej analizy transakcyjnej
Wdrażanie systemu ocen okresowych
Cele szkolenia: przegląd kryteriów branych pod uwagę przy budowaniu systemu ocen.
Negocjowanie z trudnym negocjatorem
Doskonalenie indywidualnych stylów negocjowania. Poznanie technik negocjacji i wywierania wpływu.h.
Public Relations
Wprowadzenie w problematykę PR, doskonalenie umiejętności skutecznej komunikacji i nieskrępowanych
Sztuka sprzedaży
Umiejętność budowania relacji z Klientami w oparciu o działania wzmacniające lojalność klientów do firmy.
Obsługa trudnego klienta
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami nawiązywania kontaktu i technikami obsługi
TRENING WSPÓŁPRACY I ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
Trening jest oparty na koncepcji organizacyjnej analizy transakcyjnej (AT)