Prowadzę szkolenia od ponad 30 lat. Poznałam mnóstwo ludzi z różnych organizacji , począwszy od Kancelarii Sejmu, na korporacjach skończywszy. Większość uczestników, to osoby z dużym potencjałem, który nie zawsze jest uruchamiany przez nich w pracy z wielu przyczyn.
Bazuję na pracy warsztatowej z grupami. Interaktywne uczenie się działa na ludzi inspirująco i ułatwia proces integrowania wiedzy. Sama tworzę metodologię, kierując się specyfiką branży i potrzebami klienta.
Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu psychologii biznesu w obszarach: zarządzanie i przywództwo, rozwój oraz szkolenia specjalistyczne.
ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO
doskonalenie umiejętności managerskich i przywódczych
Przywódcą stajesz się dopiero wówczas, kiedy Twoi ludzie uznają Cię za lidera. To bardzo ważna prawda, którą nie wszyscy formalni liderzy przyjmują do siebie. Niektórym dyrektorom czy prezesom wydaje się, ze ich funkcja sprawi, ze podwładni będą wykonywać bezdyskusyjnie ich polecenia, ale dopóki nie zbudują autorytetu, nie uzyskają od pracowników pełnego zaangażowania.
Kompetentny lider buduje poczucie siły zespołu – po pierwsze – potrafi to robić, a po drugie nie boi się zarządzać silnymi, współpracującymi ze sobą ludźmi
Zgadzam się z przeczytaną gdzieś propozycją 4 niezbędnych warunków przywództwa:
- Wiemy, z czym mamy się zmierzyć, czyli znamy i rozumiemy środowisko/kontekst, w którym istniejemy
- Wiemy, co musimy robić, czyli posiadamy wizję
- Mamy wspólne wartości
- Mamy poczucie siły – czyli przekonanie, ze potrafimy tego dokonać.
Na moich licznych warsztatach poświęconych przywództwu dzielę się wiedzą i narzędziami, w jaki sposób tego dokonywać.
Mocny start w management
Szkolenie dedykowane nowo mianowanym menedżerom, osobom mającym w niedalekiej przyszłości objąć tę funkcję lub średnio doświadczonym kierownikom , którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi.
Budowanie zaangażowanych zespołów w konwencji analizy transakcyjnej
Szkolenie przeznaczone jest dla nowo-powstałych i już istniejących zespołów.
Efektywne zarządzanie konfliktem
Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie.
Motywowanie przez podejście coachingowe
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi korzyściami wynikającymi z systematycznej oceny i motywacji pracowników.
Skuteczne delegowanie zadań
Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności delegowania uprawnień i zadań, przedstawienie zasad delegowania zadań i uprawnień w zależności od zasobów pracownika, poznanie metod, technik i stylów delegowania zadań.
Budowanie i zarządzanie relacjami wewnątrz organizacji i poza nią
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu komunikacji międzyludzkiej i budowania relacji.
Trening twórczego myślenia, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w zespole
Celem szkolenia jest rozwój zdolności twórczego myślenia.
Komunikacja wewnętrzna i zarządzanie zmianą dla kadry zarządzającej
Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji w procesie zarządzania.
Dokonywanie ocen i prowadzenie rozmów rozwojowych
Celem szkolenia jest uściślenie wiedzy z zakresu celów i zasad wprowadzania systemu ocen okresowych.
NLP w zarządzaniu
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikowania się z zespołem, zarządzania zespołami ludzkimi, docieranie do wewnętrznych zasobów intelektualnych i twórczych, odkrywanie i stymulowanie rozwoju potencjału zespołu.
Sztuka prezentacji
Celem szkolenia jest poznanie mechanizmów komunikacji i ćwiczenie umiejętności wykorzystania ich w praktyce, poznanie predyspozycji osobowościowych ułatwiających współpracę z klientami.