Drukuj

a rozwoj Komunikacja inteligentna emocjonalnie. Zwiększenie precyzji w komunikacji

 

Uwaga szkolenie w szczególności polecane rozproszonym zespołom, pracownikom działów obsługi klienta (wszędzie tam, gdzie komunikacja werbalna odgrywa kluczową rolę)

Cel szkolenia


Zakres merytoryczny

1. Ja we współczesnym świecie bodźców

2. Czy wysyłane przeze mnie komunikaty są spójne

3. Bariery komunikacyjne

Bariery wynikające z emocji - wprowadzenie do koncepcji Inteligencji emocjonalnej

Bariery na poziomie treści wypowiedzi

Bariery wynikające z postawy

4. Informacje zwrotne – zwierciadło społeczne


Czas trwania: 2 dni


Nasza unikatowa metodologia

Zwiedzanie i team building na Niewidzialnej Wystawie http://niewidzialna.pl/en/ (około 1h+). Uczestnicy doświadczą wyjątkowej interaktywnej podróży w niewidzialny świat, podczas której będą mogli wypróbować, jak radzić sobie w codziennych sytuacjach bez pomocy wzroku – wyłącznie za pomocą zmysłu słuchu, węchu, równowagi…

Dalsza część szkolenia kontynuowana będzie w sali szkoleniowej.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową i zawiera: test na style komunikacyjne i poznawcze, dyskusja, ćwiczenia w parach – natychmiastowy kontakt, analiza case study – szukanie przyczyn niezrozumienia i konfliktu, mini wykłady, Test na IE, socjogram, sesja informacji zwrotnych metodą „Reflecting” team.

Szkolenie jest dostarczone przez 2 doświadczonych trenerów z czego jeden z nich jest osobą niewidomą. Nasi trenerzy to doświadczeni psycholodzy, to osoby otwarte, potrafiące zbudować wspaniałą atmosferę podczas szkolenia oraz właściwie kierować dynamiką grupową i wymianą opinii.

Część zysków z każdego szkolenia jest przekazywana fundacji Vis Maior na szkolenie psów przewodników dla osób niewidomych.

Powrót >>

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej.