Drukuj

a apecjalistyczne SPECJALISTYCZNE
akademia asesora, okresowe oceny pracownicze, integrowanie zespołu, negocjacje i mediacje, rekrutacja, consulting w oparciu o teorię organizacyjnej analizy transakcyjnej

Wdrażanie systemu ocen okresowych

Cele szkolenia: przegląd kryteriów branych pod uwagę przy budowaniu systemu ocen.

Czytaj więcej >>

Negocjowanie z trudnym negocjatorem

Doskonalenie indywidualnych stylów negocjowania. Poznanie technik negocjacji i wywierania wpływu.h.

Czytaj więcej >>

Public Relations

Wprowadzenie w problematykę PR, doskonalenie umiejętności skutecznej komunikacji i nieskrępowanych

Czytaj iwęcej >>

Sztuka sprzedaży

Umiejętność budowania relacji z Klientami w oparciu o działania wzmacniające lojalność klientów do firmy.

Czytaj więcej >>

Obsługa trudnego klienta

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami nawiązywania kontaktu i technikami obsługi

Czytaj więcej >>

TRENING WSPÓŁPRACY I ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW

Trening jest oparty na koncepcji organizacyjnej analizy transakcyjnej (AT)

Czytaj więcej >>

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej.