Drukuj

a zarzadzanie i przywodztwo Dokonywanie ocen i prowadzenie rozmów rozwojowych


Cel szkolenia

Wartością dodaną proponowanego projektu jest praca coachingowo – superwizyjna, której celem jest przygotowanie uczestników do w pełni samodzielnego prowadzenia tego typu szkoleń w przyszłości – zakończona feedbackiem oraz krótkim raportem opisującym wypracowane kompetencje oraz określającym predyspozycje do pracy trenerskiej w tym zakresie.


Zakres merytoryczny


Czas trwania: 2 dni

Metodologia

Zajęcia mają charakter warsztatowy i obejmują ćwiczenia zespołowe i indywidualne, analizy przypadków, symulacje, mini wykłady połączone z dyskusją, testy i kwestionariusze auto diagnostyczne oraz technikę „burzy mózgów”. Indywidualna informacja zwrotna o ćwiczeniach – praca metodą „reflecting team”, polegającą na wzajemnym udzielaniu informacji zwrotnych przez uczestników warsztatu wspartym o obserwacje trenerów. Podczas warsztatu stosujemy narzędzie PPR („Personal Progress Roadmap”, które pozwala na monitorowanie wdrożenia wiedzy w praktyce zawodowej)

Powrót >>

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej.