Drukuj

a zarzadzanie i przywodztwo Efektywne zarządzanie konfliktem

Cele warsztatu

Rozwijanie umiejętność radzenia sobie ze sporami interpersonalnymi w firmie. Nauka rozpoznawania przyczyn i konsekwencji sytuacji konfliktowych oraz rodzajów konfliktów.
Doskonalenie sztuki dochodzenia do porozumienia jak najmniejszym kosztem dla obu stron. Poznanie technik mediacyjnych.

Zakres merytoryczny

Czy konflikt się opłaca?

1. Źródła i mechanizmy konfliktów w firmie i ich rozpoznawanie.
2.  Rodzaje konfliktów, ich dynamika, konflikty negocjowane i „ślepe zaułki”.
3. Metody stymulowania i ograniczania konfliktu, kierowanie konfliktem.
4. Mediacje sytuacji konfliktowych – zasady, techniki.
5. Specyfika konfliktu międzygrupowego w firmie.

Osobowość a konflikt – indywidualny styl działania w sytuacji konfliktu – autodiagnoza.

Wpływ napięcia na jakość kontaktu.

Czas trwania: 2 dni


Metodologia

Różnorodność metod prowadzenia zajęć pozwala na wymianę doświadczeń oraz pomaga uporządkować Uczestnikom posiadaną wiedzę i zdobyte umiejętności. Wypracowane na szkoleniu reguły będą oni mogli zastosować w swojej pracy zawodowej.

Powrót >>

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej.